מרום תקשורת
  • בית
  • קצת עלינו
  • הלקוחות שלנו
  • מן התקשורת
  • צור קשר
  • Blog

Picture
 

Marom PR is a unique, innovative, groundbreaking and energetic public relations firm, specializing mainly in the fields of tourism, culture, food, art, finance and lifestyle. The firm provides service for a limited number of selected clients, in order to provide an intensive, personalized and professional service, and strategic consultation. We consider ourselves as an integral yet complimentary part of the client's marketing tools, and work to promote a high level of scrutiny and analysis of the appropriate and most effective marketing strategy.

Marom PR maintains strong working relationships with the highest level of governmental and public institutions, both municipal and national – especially in relation to the tourism industry – as well as with the Israeli business community and throughout the media.

מרום תקשורת הינו משרד יחסי הציבור הגדול בירושלים. זהו משרד ייחודי, חדשני, פורץ דרך ונמרץ המתמחה בעיקר בתחומי התיירות, תרבות, קהילה, חדשות, קולינריה, אמנות, כלכלה, כנסים וועידות. המשרד בוחר מספר מצומצם של לקוחות נבחרים על מנת להעניק להם שירות אינטנסיבי, אישי ומקצועי, וכן חשיבה אסטרטגית ומקצועית. המשרד רואה עצמו כחלק בלתי ניפרד מכלי השיווק של הלקוח ופועל לקידומו, תוך בחינה מדוקדקת של המהות והאסטרטגיות השיווקיות המתאימות ללקוח.
 
משרד מרום תקשורת מחובר היטב לכל המוסדות הציבוריים והממשלתיים, בעיקר בתחומי תרבות, תיירות, רווחה, קהילה, כלכלה, ואיכות הסביבה, ולכל כלי התקשורת השונים בכל רמות המדיות הכתובה האלקטרונית והאינטרנטית ברמה הארצית.
Picture

Professional History - Tal Marom-Malovec

היסטוריה מקצועית –  טל מרום מלובץ


Tal has two decades of experience in public relations and as an official spokesperson, notably having served for fifteen years as Spokesperson for Jerusalem Municipality and Jerusalem Tourism Authority. Previously Tal worked in the Israeli parliament as an advisor to the Interior Committee and the Environmental Protection Committee, where she was responsible, among other things, for managing the committees' contact with the media and promoting the work of the Knesset in the fields of the environment and internal affairs.

During her time at the Jerusalem Municipality, Tal managed and assisted in the promotion of major events including the 'Jerusalem 3,000' celebrations, the Millennium celebrations, the fortieth anniversary of the reunification of Jerusalem, as well as annual events such as the Food Festival, Wine Fair, International Book Fair, International Chess Festival, International Conference of Mayors and many dedications and unveilings of sites and projects such as the opening event for the String Bridge, the introduction of the Jerusalem Light Rail, and many other projects.

Crucially, during the last six years of her tenure as Jerusalem Spokesperson, the city underwent a significant transformation in tourism. During the Intifada there had been an unprecedented decline in tourist figures, however in the years following, the situation improved dramatically and tourism in Jerusalem flourished. Throughout this period, Tal lead the production and promotion of events and press conferences highlighting the ongoing development in the city, and played a central role in securing Jerusalem's place as a world leader in tourism and cultural heritage.

Since leaving the public sector five years ago, Tal opened 'Marom PR - Public Relations, Events & Productions' – now considered the largest PR firm in Jerusalem and one of the leaders in the field of tourism.

טל מרום בעלת ניסיון של למעלה מ22 שנה בתחום יחסי הציבור והדוברות. עבדה כסגנית דובר עיריית ירושלים ודוברת עיריית ירושלים. במסגרת עבודתה הייתה דוברת רשות התיירות של ירושלים וכן אחראית על תחומי התרבות, האמנות, הרווחה, תחבורה, תקשורת זרה ועוד. טל הגיעה לעיריית ירושלים מכנסת ישראל, בה עבדה כיועצת ועדת פנים ואיכות הסביבה והיתה אחראית, בין היתר, על הקשר עם הכתבים בכנסת והתקשורת שסיקרה את משרד הפנים, המשטרה ואיכות הסביבה.

במשך 15 השנים בהן עבדה בעיריית ירושלים ניהלה וסייעה בניהול  מערך יחסי הציבור של אירועים גדולים ביניהם: חגיגות 3,000 שנה לירושלים, חגיגות שנת האלפיים, חגיגות הארבעים לאיחוד ירושלים, פסטיבלי האוכל בירושלים, פסטיבל טעמי העיר, יריד יינות וגורמה , חוצות היוצר, אירועי ראשי המשק והכלכלה מצדיעים לירושלים, "חמשושלים", יריד הספרים הבינלאומי, פסטיבל השחמט הבינלאומי, אירוע חנוכת גשר המיתרים, הכנסת הרכבת הקלה לירושלים, חנוכת פסטיבלים ואירועים, פתיחת אתרי תיירות בירושלים, פרויקט "בתים מבפנים", "מפעלים מבפנים", אירועי הקיץ של ירושלים, כנס ראשי ערים בינלאומי, שיווק כרטיס "ירושלמי", סיוע בשיווק כרטיס "הולי-פאס" של אתרי התיירות המובחרים בירושלים, ועוד פרויקטים רבים.
יצוין כי בחמש השנים האחרונות בה שימשה טל בתפקידה בעירייה, עברה ירושלים מהפך גדול מאד בתחום התיירות – אחרי תקופת האינתיפאדה, בה הגיעה התיירות בשפל חסר תקדים, המצב השתפר פלאים והתיירות בירושלים פרחה. האירועים שטל סייעה בהפקתם סייעה בחשיפה תקשורתית אדירה. מסיבות העיתונאים, יחד עם  סיורי העיתונאים שארגנה טל  בזמן ששימשה כדוברת רשות התיירות, העלו את ירושלים על המפה התיירותית והתרבותית.

לפני כשמונה שנים, בסוף שנת 2008, לאחר פרישתה מהעירייה, פתחה את משרד "מרום תקשורת – יחסי ציבור, אירועים והפקות" שכיום נחשב למשרד היח"צ הגדול בירושלים ואחד המובילים בארץ בתחומי התרבות, תיירות, קולינריה, וכמובן בכל הקשור לפרפריה, לכנסים ולאזור ירושלים.

כיום אחראי המשרד על קמפיינים גדולים, ויחסי ציבור של:
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים – רשת מלונות  וולדורף אסטוריה פתחה את מלונה הראשון בישראל במרץ 2014. המלון, אשר הוקם בירושלים מול שדרות ממילא, הינו  המלון היוקרתי ביותר שנבנה בישראל. נבחר כמלון השביעי הטוב בעולם !!! המלון מציע חוויית אירוח ושירות ברמה שטרם נראתה בארץ.
מרום תקשורת נבחרה לנהל את יחסי הציבור מלפני פתיחת המלון, ואת החשיפה התקשורתית של המלון באופן שוטף לאחר מכן. במהלך שנתיים וחצי של עבודה אינטנסיבית בתקשורת הישראלית, לאחרונה אף גם בתקשורת הזרה, יזמנו מאות אייטמים בשנה. למעלה מ2000 אייטמים וכתבות נכתבו על המלון, חשיפה שאינה מוכרת בשום קנה מידה בישראל.

שדולת הפרלמנטרים למען ישראל
מרום תקשורת מיח"צן מזה ארבע שנים את שדולת הפרלמנטרים למען ישראל, כולל כנס בינלאומי שמקיימים מידי שנה בירושלים. הכנס והפרויקטים השונים של השדולה זוכים לחשיפה גדולה בכלי התקשורת הישראלים וגם הזרים והשנה הגדלנו לעשות והבאנו את חברי השדולה לחברון מה שהביא לחשיפה תקשורתית עצומה של למעלה ממאה ידיעות כולל חדשות ערוץ 2, 10, ערוץ 7, 24!, ידיעות אחרונות, ישראל היום, גל"צ, קול ישראל ויתר המדיה החשובה.

כנס ירושלים
בשנתיים האחרונות מרום תקשרת עושה את היח"צ של כנס ירושלים. עשרות רבות של כתבות ואייטמים נכתבו על הכנס.

מלון אמריקן קולוני
למלון אמריקן קולוני הנמצא בליבה של ירושלים ישנה מסורת של איכות ושירות כבר למעלה מ-120 שנה. מלון אמריקן קולוני הינו מלון מהיוקרתיים בארץ המשרת את אורחיו ברמה הגבוהה ביותר. המלון ידוע ברחבי העולם ואירח בעבר ידוענים הנמנים על שמנה וסלתה של החברה העולמית, ביניהם פוליטיקאים בעלי שם, שגרירי מדינות זרות, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות. המלון בנוי בסגנון ערבי אותנטי ומרוהט בהידור רב. מלון אמריקן קולוני החליט לפני כלמעלה משלוש וחצי שנים לפנות לציבור הישראלי. מרום תקשורת אחראים על החשיפה והפנייה לשוק המקומי ובשלוש וחצי השנים האחרונות נכתבו למעלה מ800 כתבות ואייטמים על המלון, הפעילויות, האירוח ורמת השירות והקולינאריה בו.

תיירות רמלה
מרום תקשורת מיחצ"ן את אתרי התיירות בעיר רמלה. בפסח 2014 , ראש השנה 2015 פסח 2015 קיץ 2015  חגי ישראל 2016.  יצאנו עם קמפיינים הקוראים לעם ישראל להגיע ולבקר באתרים השונים שיש לעיר רמלה להציע. השקנו את משחק "חפש את המטמון" ושילבנו אירועים ומופעים שונים שיתקיימו בעיר, כולל השקת תערוכת אמנות ראשונה של אמן יחיד במוזיאון רמלה. לעיר הגיעו אלפי משפחות שנהינו מהאירועים. עשרות רבות של אייטמים ואף כתבות ענק בכלי התקשורת השונים בכל פרויקט.

דוקאביב גליל ונגב
'דוקאביב גליל' נוסד במטרה לקדם את תחום הקולנוע הדוקומנטרי ברחבי הארץ ומהווה מאז היווסדו במה למפגשים ייחודיים בין הקהל ליוצרים. הוא משמש במה להצגתה של יצירה קולנועית מקומית, עורך אירועים המותאמים במיוחד לבני נוער, מקיים ימי עיון לסטודנטים ולשוחרי קולנוע, ובמהלכו מתקיימים מופעים, סדנאות, אירועים לילדים ועוד. מרום תקשורת היה אחראי על היח"צ של שני הפסטיבל בגליל ובנגב שזכו לחשיפה מדהימה.

תיירות צובה
משרדינו מיח"צן מזה שנתיים וחצי את תיירות צובה על כל הגוונים החל ממלון צובה, הארוחות והבראנץ, הסיורים במקום, היקב וקיפצובה. הבאנו את תיירות צובה לכל בית בישראל, כולל כתבות ענק במגזינים של ישראל היום, ידיעות אחרונות, כתבות בערוץ 2 ועוד. כמות הכניסות לאתר עלתה בלמעלה מ10% בשנה שעברה והמלון בתפוסה גבוהה ביותר, הרבה בזכות חשיפה נכונה.

עיריית מעלות תרשיחא
מרום תקשורת מזה ארבע שנים מיחצ"ן את הסימפוזיון לפיסול באבן של עיריית מעלות תרשיחא. בעקבות החשיפה שזכה לה הפסטיבל בשנים האחרונות הגיעו למעלה מ80,000 איש למעלות תרשיחא בפסח האחרון. מספר חסר תקדים בעיקר בשל המיקום של הפסטיבל. מאות אייטמים פורסמו בכל המדיות האפשריות, כולל כתבות גדולות בYNET וואלה ידיעות אחרונות, ישראל היום, ערוץ 2 , ערוץ 10, גל"צ, קול ישאל, ועוד.

חברת אריאל והחברה לפיתוח ירושלים
מרום תקשורת אמון על יחסי הציבור של הפרויקטים הגדולים של הרשות לפיתוח ירושלים וחברת אריאל. היינו אחראים על פסטיבל צלילים בעתיקה 2015, פסטיבל האור 2015, חוצות היוצר והשנה נהיה אחראים על הפרויקטים הגדולים גם. במסגרת הארועים פורסמו מאות!!! כתבות ואייטמים בכל כלי התקשורת, כולל בפייסבוק.

מוזיאון המוסיקה העברי
מוזיאון המוסיקה החדש נפתח לפני כחצי שנה ומשלב חידושים טכנולוגיים לצד תצוגת כלי נגינה עתיקים. הסיור במוזיאון נערך עם טאבלט הניתן בכניסה למוזיאון. בטאבלט ניתן לפגוש את 'סבא לוי' דמות אנימטיבית בתלת מימד המדריכה את המבקרים דרך הגלויות השונות בהם עבר עם ישראל, החללים המעוצבים ודרך משחקים אינטראקטיביים המוצבים בכל חלל וחלל, אוסף ייחודי ומגוון של כלי נגינה עתיקים וחדשים ועיצוב מיוחד של החללים במוזיאון פרי חזונות ויצירתו של אלדד לוי – מנהל המוזיאון. בחצי השנה מאז פתיחתו פורסמו מאות כתבות בכל כלי התקשורת בעברית, אנגלית, צרפתית ורוסית כולל בתכניות טלוויזיה שונות, YNET, ידיעות אחרונות, ישראל היום ועוד.

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים הוא מקום בילוי אולטימטיבי לכל בני המשפחה. במוזיאון מוצגות למעלה מ-10 תערוכות אינטראקטיביות שונות הפונות לטווח גילאים רחב. מרום תקשורת אחראי על מערך יחסי הציבור של המוזיאון בחצי שנה האחרונה. במשך תקופה זו כבר פורסמו  כ300 אייטמים שונים בכל כלי התקשורת האפשריים. הרמנו 3 סיורי עיתונאים גדולים שנהנו מחוויה לכל המשפחה.

קיבוץ רמת רחל
קיבוץ רמת רחל הממוקם 10 דק' ממרכז העיר ירושלים מציע לאורחיו, משפחות וזוגות, חבילת תיירות מושלמת המאפשרת שהייה במלון והנאה משלל אטרקציות ופעילויות סביבו: סיורים וטיולים הכוללים את הכרת החקלאות האורגנית שסביב מלון רמת רחל: קטיף דובדבנים עונתי לכל המשפחה, סיור במטעי הנקטרינות והכרת מכוורות הדבש המייצרים כחצי טון דבש מדי שנה, הצטרפות למסיק זיתים בעונה, ביקור בגן ארכיאולוגי מרשים המעניק הצצה להיסטוריה של המקום, טיול בפארק עצי הזית המעוצבים שהפכו לסמל המקום, סדנאות בחווה אקולוגית עכשווית, ביקור בפינת חי ידידותית, הנאה צרופה ממתקני הנופש והספורט במלון, טיפולי ספא מפנקים, מגלשת המים הארוכה בארץ, מרחבים ירוקים, חורש טבעי ועוד. בנוסף משמש המלון נקודת יציאה לטיולים ומספק מדריכים מקצועיים לטיולים יומיים באזור ההרודיון, ים המלח, מדבר יהודה ואתרים נוספים.

PANECO
חנות למוצרי אלכוהול און לין הגדולה במדינה. בעלי האתר הם משפחת פאליק, חברה ותיקה בתחום הדיוטי פרי העולמי  – חברת Duty Free America, הבעלים של מאות חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים, לצד מוצרי דיוטי פרי אחרים. PANECO.CO.IL הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP. לאחרונה פתחו PANECO.co.il את eilat.paneco.co.il חנות האון ליין באילת  לטובת הנופשים ותושבי העיר והסביבה המציע את מוצרי החברה, במכירים הטובים ביותר, ללא מע"מ, עם שליח עד הבית או בית המלון חינם תוך שעתיים. מרום תקשורת מיחצ"ן את פאנקו למעלה משנה והביא לחשיפה מטורפת אתר עם עשרות רבות של כתבות בכל אמצעי המדיה הקיימים במדינה.

DrinkIT 
המשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי תאגיד המשקאות מדרום קוריאה HITE JINRO ענקית המשקאות מדרום קוריאה, 'Hite Jinro' החלה לשווק בישראל את מוצרי הדגל שלה, הסוג'ו, משקה האלכוהול הנמכר ביותר בעולם ובירה HITE, המיוצרת בתהליך  Ice Point ייחודי לסינון הבירה בטמפרטורה נמוכה מ- 0 מעלות צלזיוס. Hite Jinro משווקת את מותגי המשקאות שלה בישראל בעזרת חברת DrinkIT הישראלית של היזם סיוון גרשון. DrinkIT המתמחה ביבוא משקאות אלכוהוליים איכותיים מהמזרח הרחוק, משווקת בארץ באופן בלעדי את שלושת סוגי הסוג'ו הפופולאריים ביותר של חברת 'Hite Jinro' ובירה HITE, במחירים אטרקטיביים, באישור מכון התקנים הישראלי ובכשרות של בד"ץ בית יוסף.

תיירות עמותת סיכוי
עמותת סיכוי פועלת לעידוד ופיתוח תיירותי משותף לערבים ויהודים והגברת שיתוף הפעולה בין שני המגזרים. תוך מתן דגש על צמצום הפערים ולטובת הקצאת משאבים שיוויונים.  מרום תקשורת עובדים בשנה האחרונה עם עמותת סיכוי והרמנו כמה וכמה פסטיבלים ופרויקטים כולל לילות רמדאן, פסטיבל אתרוג במועצה אזורית מנשה. פסטיבל מסחג בכפר תבור ועוד. העמותה קיבלה חשיפה שלא היתה כמוה בכל שנות פעילותה.
 
הגן הבוטני בירושלים
מרום תקשורת הינו משרד היח"צ של הגן הבוטני בשנה האחרונה. בגן נערכות במהלך השנה פעילויות רבות בנושאים של איכות סביבה, צמחיה ירוקה ועוד ופעילויות ופסטיבלים במהלך הקיץ והחגים השונים. לפני מספר חודשים נפתח 'שביל התגליות', במסגרתו מוזמנים הילדים להנות מחוויית ילדות אמיתית בסביבה הקסומה של הגן באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד מה הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. הגן הבוטני זכה בחודשים בהם עבדנו עימו לחשיפה עצומה- פרויקט לילה מהאגדות בגן הבוטני שקיימנו בקיץ  הביא לעשרות אלפי מבקרים בגן- כמות מבקרים שלא היתה מוכרת לגן. הבאנו כמה פעמים את ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 9, כתבים זרים, ועוד לפרסם את הפעילויות השונות. קיימנו כמה אירועי עיתונאים ובוגרים שהביאו עשרות רבות של כתבות תוך שבועות בודדים.

משרד לביטחון הפנים- שבוע מניעת אלימות ואירועי עיר ללא אלימות
מרום תקשורת אחראי על יחסי הציבור של האירועים השונים של המשרד לביטחון הפנים במשך מספר שנים. לדוגמא-ב2014 היה אחראי על קמפיין שבוע מניעת אלימות שהתקיים במאי 2014 שכללו פרסום ראשון של מדד האלימות הלאומי, דיונים בוועדות הכנסת השונות בנושאים שונים הקשורים למניעת אלימות, הוצגו שתי תערוכות בכנסת בנושאים של מניעת אלימות, קיימנו  כנס לאומי לביטחון אישי, ראשון מסוגו  בארץ. בנוסף, משרד מרום תקשורת, הפיק, יזם וביצע קמפיין תקשורתי בהשתתפות 16 סלבריטאים ומעצבי דעת קהל בתחומים שונים שקראו "די לאלימות". הקמפיין הופיע בערוצי הטלויזיה השונים, כמו גם באינטרנט והפך לויראלי- למעלה ממיליון איש צפו בקליפ.כלי התקשורת והמדיות ברחבי המדינה התגייסו לסייע להעלאת המודעות של הציבור
לנושא. מאות כתבות ואייטמים שודרו בכלי התקשורת ברדיו, בטלויזיה ובעיתונים, כמו גם באתרי המדיה השונים. המשרד סייע בתחום הניו מדיה בהפקת הקמפיין, באתר המשרד ובפייסבוק הרשמי של המשרד לבטחון הפנים.  בהמשך השנה, במהלך הקיץ, הכנו תוכנית מלאה לפעילויות קיץ ואירועים בנושא מניעת אלימות. לצערינו, בשל המלחמה, נידחו האירועים. ב2015  ו 2016 קיימנו את טקס בחירת השגריר הצעיר של עיר ללא אלימות, יח"צ של תערוכת איגוד המפרסמים ועובדים כעת על הפרויקטים הבאים ש

אירועי התרבות ואירועי הצעירים של עיריית ירושלים
בשנים האחרונות מיחצ"ן מרום תקשורת את אירועי התרבות והצעירים של עיריית ירושלים
מפסטיבל אמנויות צמי"ד שיחצ"נו בשלוש השנים האחרונות, אירועי הקיץ בירושלים מטעם עיריית ירושלים במשך מספר שנים,  מסיבות הרחוב בעיר ואירועי סוכות. אירועי החורף של רשות הצעירים בעיריית ירושלים. סימפוזיון פיסול באבן, פסטיבל המדע- לך תדע בקרית המוזיאונים, מרוץ הלילה של ירושלים, שבוע הספורט הבינלאומי  ועוד. עיריית ירושלים זוכה לסיקור נרחב של הפעולות שעושה כולל בתוכניות הטלויזיה, חדשות 20, 2,10,1,9, תוכניות רדיו, עיתונות כתובה, והרבה מאד אינטרנט. מאות כתבות מפורסמות על האירועים שאנו מיחצ"נים עבור עיריית ירושלים בכל כלי המדיות הקיימות כולל שידורים חיים רבים בערוצי הטלוויזיה.

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים
התחלנו את העבודה עם החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי לפני למעלה משנה וחצי עם אירועי הקהל-"מעמד הקהל", הוא המעמד בו התאספו כל עם ישראל ללא הבדל ובאחדות מלאה בכל סוף שנת שמיטה בבית המקדש. טקס מרגש רב-רושם של התקהלות והתאספות העם כאיש אחד בלב אחד, סמל של אחדות ושוויון, לשמיעת קריאת התורה מפי מלך ישראל.במהלך2015  התקיימו מספר אירועים במסגרת שנת ה"הקהל", כולל, סיורים ופעילויות לכל המשפחה,  אירועים בקיץ, סיורי סליחות ליליים, אירועים בחגי ישראל והארוע המרכזי בחול המועד סוכות שמשך אליו מעל למאה אלף איש.  פורסמו למעלה מ320 כתבות, ידיעות ואייטמים בכלי התקשורת השונים כולל שידורים חיים בערוץ 1,2, 10, כתבות ענק בישראל היום, ידיעות אחרונות, מקור ראשון, בג'רוזלם פוסט, כלכליסט, גלובס, קול ישראל, גל"צ ובעשרות אתרי אינטרנט. לאחר סיום אירועי שנת הקהל המשכנו את העבודה השוטפת עם החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי ולמרות השנה הקשה שעברה על ירושלים היו מאות כתבות על האתרים ופעילויות השונות שמתקיימות ברובע היהודי בכל אמצעי התקשורת השונים.

חמי געש
מרום תקשורת החל לפני כשנתיים לעבוד מול חמי געש. פורסמו עשרות רבות של כתבות בכלי התקשורת, כולל תקשורת רוסית ובינלאומית מה שהביא לעליה במספר המבקרים באתר.

יקב פסגות ומרכז המבקרים בינימין
יקב פסגות הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. כיום, מייצר יקב פסגות תשעה סוגיי יינות שונים. ופסגות אדום (בלנד) 2011- יין הדגל של היקב אשר זכה בפרסים בינלאומיים. בשנת 2010 הוקם מרכז המבקרים בינימין בשיתוף היקב. המרכז מציע סיור מרשים ומעניין המשלב הסבר על דרך ייצור היין מלפני 3000 שנה ועד היום. משרד מרום תקשורת מנהל את החשיפה התקשורתית של היקב ומרכז המבקרים מזה כשנתיים וחצי. בעקבות פעילותינו זכה היקב ומרכז המבקרים לחשיפה של מאות כתבות כולל ערוץ 2, CNN ערוץ 10, כתבות מגזין בישראל היום וידיעות אחרונות ועוד עשרות אייטמים בכל כלי התקשורת.

פרויקט היוקרה הנדל"ני MUSEUM RESIDENCE של האחים ישראל
פרויקט " "Museum Residenceמשתרע על שטח של כ- 20 דונם  וכולל 15 מבנים בני 4 מפלסים כל אחד, על המדרון הדרומי של מוזיאון ישראל סמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד.  מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים הממוקם בסמוך למוסדות התרבות והרוח הבולטים בבירה, מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב
באחת השכונה השקטות ויוקרתיות ביותר באזור. מרום תקשורת עובד מזה מספר חודשים על השקת הפרויקט ויח"צונו כולל הפקת ארוע השקה שהיה הצלחה כבירה. בעקבות ההשקה נמכרו כבר רוב הדירות ששווקו בשלב הראשון ולפני כחודשיים יצאנו בשיווק שלב ב' של הפרויקט. הפרויקט נחשף בכמה כתבות גדולות, כולל כתבת מגזין גדולה בכלכליסט, כמו גם בג'רוזלם פוסט,  וכתבות בכל העיונים הכלכליים והמקומיים.

משרד עורך הדין רוני כהן
משרד עורך רוני כהן הינו ממשרד עורכי הדין המצליחים בירושלים. המשרד מתמחה בדיני מקרקעין, עסקאות בינלאומיות, מעמד אישי, מיסים, עיזבונות וירושות. משרד מרום תקשורת מנהל את החשיפה התקשורתית של משרד עורך הדין רוני כהן וקידומה.

הבית של סוזן
הבית של סוזן הינו מפעל שיקום לנערים ונערות בגילאי 20-15, הנמצאים במצבי סיכון שונים, רובם ללא מסגרת נורמטיבית אחרת. בני נוער אלו משתלבים בעבודה במפעל המייצר ליין של מוצרי אמנות מזכוכית ונייר הקרוי Susanart. התוצאה היא מוצרים מדהימים ביופיים ובאיכותם, שנעשו כולם בעבודת יד ע"י הנערים והנערות עם הרבה מסירות והשקעה שהוכנסו לכל פריט ופריט ולכל חלק מהפריט (הילדים עצמם מעצבים כל חרוז זכוכית שנשזר
בכל תכשיט/שרשרת). בעקבות עבודה של מרום תקשורת נחשף פרויקט מדהים זה לציבור בארץ ובירושלים בעזרת עשרות רבות של כתבות ובעיקר בזכות כתבת ענק שהתפרסמה בידיעות אחרונות והביאה לאלפי תרומות.

מסעדות: החצר, מדיטה, לינק, אורה בורה, מובידה, קדמה, סאפורי, מודרן, כינור בכיכר, נחמן, קפה קדוש, אלומה והסושיה ברמה הארצית
המשרד עובד עם מסעדות רבות בירושלים ואף הדובר של פורום המסעדות הפאבים והברים בירושלים. זה תחום התמחות בפני עצמו והמשרד גאה לציין שכל מסעדה שאנו עושים או עשינו לה יח"צ זוכה לסיקור נרחב של כתבי אוכל ובלוגרים בתחום. אנו המשרד המוביל בירושלים בתחום זה.

עמותת להושיט יד- בהתנדבות
עמותת 'להושיט יד' פועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. העמותה  נוסדה בשנת 2006 ע"י מתנדבים מהארץ ומחו"ל שתרמו מכספם וזמנם למען ילדים חולים ובני משפחותיהם. העמותה פועלת ועומדת לרשות ילדים חולים בכל רחבי הארץ, והקימה מרכז מיוחד עבורם בבית החולים תל-השומר: במחלקת אונקולוגיה ילדים, במכון האונקולוגי ילדים ומרכז להתפתחות הילד.
העמותה מאגדת בתוכה פעילויות רבות לילדים ולבני משפחותיהם בארץ ובחו"ל, דואגת לתרופות, לפאות, להסעות ילדים, הגשמת חלומות וכל דבר שיכול  להעלות חיוך. בארבע השנים האחרונות מרום תקשורת אחראית על יחסי הציבור והפרסום של העמותה, כולל הפקת אירועים לילדים חולים שמקבלים תהודה רבה בכלי התקשורת.

חברת פלגים
חברת "פלגים" מקימה בריכות שחייה ביתיות ומזרקות ומגשימה ללקוחותיה הרבים את החלום ליהנות מבריכת שחייה פרטית ממש ליד הבית. החברה מתמחה בבניית בריכות שונות הנחשבות איכותיות יותר, ומשתמשת בטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לתת ללקוחותיה את חוויית השחייה הטובה בישראל. כמו כן החברה בונה את כל סוגי הבריכות לפי דרישת הלקוח והכל תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל שמירת הסביבה - חיסכון באנרגיה, חיסכון במים ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. לקוחות החברה זוכים לליווי צמוד משלב התכנון דרך הקמת הבריכה ועד לתחזוקה השוטפת של הבריכה. בנוסף, מציעה חברת "פלגים" טכנולוגיה ייחודית פרי פיתוחה להקמת בריכות זרמים המעניקות למשתמש חווית שחייה ייחודית ואינטנסיבית המדמה שחייה במעלה הנחל.

יאללה באסטה
מיזם תיירותי ראשון מסוגו בארץ ובעולם. חבילת תיור מקיפה וייחודית לשווקים הפופולאריים בארץ. החבילה כוללת כרטיסים לטעימות ממיטב התוצרת המקומית של כל שוק, מדריך מלא למטייל העצמאי ומפות התמצאות, כאשר החבילה כולה מגובה באתרי אינטרנט פרטניים לכל שוק.

המשרד עשה במשך תקופה ארוכה את יחסי הציבור של:
כנסים וועידות:
במרץ 2013 ייחצנו את כנס סביבה 2050- כנס איכות הסביבה המרכזי והמוביל בישראל. עשרות כתבות, אייטמים ואיזכורים נרשמו לכנס.
באפריל2013 ייחצנו את  כנס ירושלים הבינלאומי לתיירות ירוקה ונגישה ואת ובמאי 2013 את כנס האדריכלים הבינלאומי שהתקיים בחיפה.
ביוני 2013 עבדנו על ועידת הe commerce   הראשונה בישראל וביולי 2013 ייחצנו את הועידה השנתית ה-7 למיזוגים ורכישות של מידע כנסים.

מרום תקשורת עשה את יחסי הציבור של יריד הספרי הבינלאומי ה24 וטל מרום עבדה על יחסי הציבור והדוברות של יריד הספרים הבינלאומי ה23.

אלרוב שדרות ממילא – שדרת המעצבים של ירושלים, הינו מרכז קניות פתוח המהווה חלק מפרויקט ממילא המפואר, המשקיף על העיר העתיקה של ירושלים. מרום תקשורת היה המשרד שליווה את אלרוב שדרות ממילא מפתיחתו ב2008  עד לפני כשנה וחצי (עת נפתח וולדורף אסטוריה). המשרד היווה חלק נכבד במיתוג השדרה ומיצובה כאחת השדרות היפות, והאטרקטיביות במדינה.
מרום תקשורת הגה והפיק את המותג "לילות קיץ באלרוב שדרות ממילא" – המשרד היה אחראי גם על התוכן של האירועים, גם על הפקת האירועים וגם על יחסי הציבור. מדובר בפרויקט שמביא אלפי תיירים ומבקרים מידי יום לשדרה, כאשר השיא שלו הינו ימי חמישי בשבוע, בהם מתקיימות אירועים, מופעים, יריד דוכנים של אמנים ומעצבים ופעילויות לכל המשפחה. האירוע מושך מידי יום חמישי למעלה מ- 18,000 איש!!! מרום תקשורת מזה 6 שנים היה אחראי על הפקת "לילות קיץ באלרוב שדרות ממילא" והיה אמון על התוכן, האירועים, האמנים וכל ההפקה. בנוסף מרום תקשורת עשה את היח"צ של תערוכות הפסלים השונות שמתקיימות בשדרה היפיפיה במשך מספר שנים.

YVEL
מפעל התכשיטים YVEL המתמחה ביצור תכשיטי יוקרה מבוססי פנינים ויהלומים נחשב למותג ישראלי ובינלאומי של איכות ויופי בתחומו. המפעל המציין בימים אלה יובל להקמתו, חנך לאחרונה את משכנו החדש בסיבוב מוצא בכניסה לירושלים. המפעל מונה כ-100 עובדים, מרביתם עולים חדשים מכל רחבי העולם, ומייצא את רוב מוצריו לכ-650 חנויות ברחבי העולם, כאשר כל תכשיט הוא יצירת אומנות בפני עצמו. צמוד למפעל YVEL הקימו בני הזוג אורנה ואיציק לוי גם מרכז מבקרים חדשני ומפואר לתיירים ולישראלים ואת בית הספר לתכשיטנות ע"ש אנדריאה ברונפמן שכל תלמידיו הם עולים חדשים מאתיופיה. מרום תקשורת חשפו את מתחם YVEL בפני הציבור הישראלי בעזרת עשרות רבות של כתבות בעיתונים, אינטרנט, רדיו וטלויזיה.

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים
"מרכז הקונגרסים הבינ"ל" בנייני האומה ירושלים הינו שם דבר. טרקליניו ואולמיו מספרים את סיפורו של המרכז שראה כבר הכל: מקבלות פנים לשועי עולם ועד לכנסים עסקיים ואירועים ייחודיים וביניהם: הקונגרסים הציוניים, דרך משפט דמיאניוק, חידוני התנ"ך, טקסי פרס ישראל, פסטיבלי הזמר והפזמון, האירוויזיון, ועידות נשיא למיניהן, ועידות עסקים בינלאומיות, מופעי תרבות, ירידי אמנות ועוד. המרכז חבר בארגונים ICCA ו-AIPC ועומד בקריטריונים הבינלאומיים. משרד מרום תקשורת אחראי על יחסי הציבור של בנייני האומה הן מבחינת אירועים המתקיימים בו והן מבחינה מערכתית.

מיתחם התחנה הראשונה
מיתחם התחנה הראשונה בירושלים פועל החל ממאי 2013  במגוון תחומים ומציע לתושבי העיר ולמבקרים חוויה ססגונית ואיכותית של קולינריה, תרבות, ספורט, בילוי ופנאי. משרד מרום תקשורת עבד עם מתחם התחנה במשך שנה, החל מאוגוסט 2013 עד אוגוסט 2014. במשך השנה הצליח המשרד למתג את מתחם התחנה ולהפוך אותו למקום בילוי מוכר ואהוב. זכינו לעשרות כתבות בערוצי הטלויזיה ובעיקר בערוץ 2 ששידר לפחות פעמיים בחודש שידורים חיים מהמקום, אין כמעט כלי תקשורת שלא הגיע, סיקר, ראיין וכתב על המתחם.

SMART TOUR
חברת SmarTour הוקמה ע"י שלושה שותפים צעירים ונמרצים בעלי ניסיון רב בענף התיירות ומציעה לקהל התיירים פעילויות מגוונות וייחודיות בעיר ביניהן: SOVOO-אפליקציית GPS ייחודית לסיורי אופניים חשמליות בירושלים. החברה מציעה שילוב מנצח של רכיבה על אופניים חשמליים היברידים חזקים, וניווט קולי אינטראקטיבי במוקדי העניין של העיר. החוויה המיוחדת הזאת מאפשרת נסיעה עצמאית נוחה ורציפה ללא כל מאמץ בין סמטאות מרכז העיר, הפארקים והאתרים השונים בירושלים. סיור סגווי מודרך אל נופי ירושלים העתיקה: חוויה מיוחדת בשילוב של ריחוף על גבי טכנולוגיה מתקדמת אל נופים עוצרי נשימה והדרכה מרתקת. פולישף- סיור קולינארי מיוחד בשוק מחנה יהודה הצבעוני בהובלת השף פוליבודה. הסיור כולל בין היתר: היכרות עם היסטוריית השוק, בעלי הדוכנים השונים, טעימות ממבחר הדוכנים בשוק, מופע גילוף פירות וירקות מהשוק, עצות קולינאריות ויצירת קישוטים לעיני המטיילים מחומרים הנרכשים בשוק. מרום תקשורת חשף את החברה בכתבות במדיות האלקטרוניות כולל כתבת מגזין בערוץ 2, כתבה בתוכנית "אנשים", כתבות ענק בישראל היום ובידיעות אחרונות. עשרות רבות של כתבות נכתבו על האטרקציות שמספקות החברה.

טובול קרמיקה
חברת "טובול" הירושלמית החליטה לפתוח מיתחם יוקרה של קרמיקה באזור התעשיה מודיעין ושכרה את שירותיה של "מרום תקשורת" להשיק את המתחם. ישבנו עם מנהלת השיווק  מספר חודשים כדי להכין תוכנית אסטרטגית ותקשורתית. הזמנו עיתונאים ובלוגרים לאירועי השקה שהיו מוצלחים מאד, קבלנו כבר עשרות כתבות והצפי הוא לעשרות רבות נוספות.

ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב
משרד מרום תקשורת יחצ"ן  ודיברר את  ועידת הנשיאים לתקשורת הישראלית. הועידות שהתקיימו במרץ ו 2013  2012  2011 במלון ענבל.  בכל יום התפרסמו עשרות רבות של אייטמים על המשתתפים והאורחים בוועידה. בועידה האחרונה-   הועידה ה39 היו כל יום  שידורים חיים בכלי התקשורת האלקטרונית, כאשר התפרסמו למעלה מ120 כתבות, ידיעות וראיונות עם ראשי הועידה.

מלון כפרי יד השמונה
מלון יד השמונה הינו מלון כפרי הממוקם בהרי ירושלים ומנוהל על ידי חברי הקהילה, מציע 30 בקתות עץ הבנויות מעץ אורן פיני מלא ברמת גימור גבוהה כמו שרק הפינים יודעים. הבקתות מאפשרות לאורחים להרגיש חוויה סקנדינבית מושלמת, המשתלבת בנוף תנ"כי של הרי יהודה וארוחת בוקר עשירה הכוללת בין היתר מאכלים פינים. במקום גן תנכ"י וארוחת בראנץ מדהימה בימי שישי. מרום תקשורת הביאו עשרות כתבים למקום שפירגנו בעשרות רבות של כתבות על החוויה המיוחדת במקום.

מוזיאון ארצות המקרא-
אחד המוזיאונים הייחודיים בעיר ירושלים. המוזיאון עבר תהליך של מיתוג מחדש והתפתח לכיוונים חדשים. משרד מרום תקשורת סייע במשך שלוש שנים למוזיאון להגיע לתודעת הציבור ולהכפיל את מספר המבקרים בו, כמו גם את כמות האירועים והפעילויות המתקיימות בו. מרום תקשורת הפיק את ערבי הפתיחה של האירועים והתערוכות שהתקיימו במוזיאון בשנים האחרונות, כמו גם את חלק מתערוכת השופרות, אחת התערוכות הגדולות שהתקיימו בירושלים בשנים האחרונות. גם את התערוכה האחרונה  "זהב טהור"- התערוכה היקרה ביותר שהיתה בישראל יחצ"ן המשרד וזכה לכתבות ענק בכל כלי התקשורת.

מלון ענבל
מלון ענבל ירושלים, מהמלונות המובילים בעיר, ממוקם בסמוך לגן הפעמון אל מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה והרי יהודה. המלון, המדורג 5 כוכבים דה לוקס מציע לאורחיו שפע של שירותים ברמה בינלאומית ויחס אישי. בשל מיקומו המרכזי ,בסמוך לכל אתרי התרבות וההיסטוריה כמו גם העיר העתיקה, ורמת השרות הגבוהה שמוענקת ללקוחות, מהווה מלון ענבל אבן שואבת לקהלי תיירים יוקרתיים מחו"ל ומרכז לכנסים בינלאומיים חשובים. משרד מרום תקשורת עובד למעלה משנתיים עם המלון וחשף את המלון בשנתיים האחרונות לציבור הישראלי בכל כלי תקשורת אפשרי.

Fujicom
המותג Fujicom של חברת יניר מערכות בע"מ, הוא מותג בינלאומי שמוכר בתחום האלקטרוניקה: נגני MP3 וMP4- ,מסכי טלוויזיה פלאזמה ו - LCD ,מכשירי DVD, מסכי מחשב, סוללות, מכשרי ניווט ומוצרים רבים נוספים. מרום תקשורת ליוו במשך תקופה את החברה בזמן גדילתה בשוק הישראלי והביאה לעלייה של 30% במכירות בשוק הישראלי.

מלון מצודת דוד ירושלים – הינו אחד המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בירושלים, הממוקם מול הנוף המרהיב של מגדל דוד וחומות העיר העתיקה.
מרום תקשרות יוזם פעילויות יח"צ רבות , מגוונת ויצירתיות אשר הגדילו באחוזים רבים את החשיפה של הציבור הישראלי למלון. לדוגמא, בזכות מרום תקשורת, צולם בקיץ לפני האחרון  חלק גדול של התכנית לפני סיום העונה- תכנית של שלושת המתמודדים הסופיים של "כוכב נולד" במלון מצודת דוד. המתמודדים ניפגשו עם אביב גפן במלון והחשיפה בתוכנית למלון, כולל קרדיט גדול מאד שנתן צביקה הדר, הביא לחשיפה גדולה ביותר למלון מצודת דוד. גם החיבור שנה שעברה של כוכב נולד לעיר ירושלם התקיים בזכות קשריי המשרד עם העירייה מחד ואנשי ההפקה של טדי הפקות מאידך.

בית חולים אל"ין
בית החולים אלי"ן הינו מרכז שיקום ילדים ונוער המוביל בארץ בתחומי אבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות גופניות.  בבית החולים פותחה מומחיות רב-תחומית בטיפול שיקומי של ילדים ונוער הסובלים מליקויים מוטוריים, סנסוריים, נשימתיים, תקשורתיים, קוגניטיביים והתנהגותיים, במגמה לשקמם ולהשיבם לחיים בקהילה במהירות האפשרית.
משרד מרום תקשורת הינו משרד יחסי הציבור שליווה את בית חולים אלי"ן שלוש שנים גם בפרויקט גלגלי האהבה-  מסע אופניים שנתי בינלאומי בן 5 ימים לגיוס תרומות למען שיקום ילדי בית חולים אלי"ן. במסעות השונים הצלחנו להגיע לעשרות רבות של כתבות בכל כלי התקשורת האפשריים כולל ערוץ 2,10, YNET קול ישראל וגל"צ   מידי יום ובכל אתרי האינטרנט בתחום הספורט, בריאות, רווחה ועוד.

יוזמות חינוך ימין אורד- כפר הנוער שלצערינו, נשרף לפני כשנתיים וחצי בשריפה בכרמל, משמש מודל בחינוך נוער עולה ממדינות חבר העמים, אתיופיה, דרום אמריקה, ועוד, ובחינוך וטיפול בנוער בסיכון מישראל. בכפר הנוער פותחה מטודולוגיה חינוכית הקרויה "דרך כפר", שבבסיסה עומדים עקרונות שחוצים את כל השסעים בחברה, שאחת ממטרותיה היא להוביל ילדים ממקום כאוטי למקום של לכידות ומנהיגות. דרך כפר מיושמת כיום בעוד 6 כפרי נוער ובמכינה קדם צבאית לנוער עולה. משרדינו משמש יועץ התקשורת של כפר הנוער ימין אורד ושל "יוזמות חינוך ימין אורד"- הגוף האחראי על כפרי הנוער.

גט"י ירושלים
גן הטכנולוגי ירושלים מורכב מגן הטכנולוגי בהר חוצבים והגן הטכנולוגי במלחה ובבעלות איש העסקים שלמה אייזנברג. משרדינו משמש יועץ התקשורת ואחראי על יחסי הציבור והאירועים במקום. מרום תקשורת הינו המשרד המפיק את האירועים המתקיימים בכתר דוד ובגן הטכנולוגי.

I travel jerusalem – פורטל התיירות החדשני ביותר הקיים כיום בישראל. מטרת  הפורטל  להביא את ירושלים אל גולשי האינטרנט בכל העולם, ולכן לצד המידע ההכרחי לכל מטייל כמו אינדקס מלונות ומסעדות, יומן אירועים ואטרקציות, אפשר למצוא לא מעט חידושים. בין החידושים הגדולים שמביא האתר נמצאת גלריית סרטי וידאו מגוונת אשר תציג אתרים חשובים, אנשים מעניינים, מסעדות, מלונות, אירועים ופסטיבלים או בקיצור את כל מה שהופך את ירושלים לאחת הערים המרתקות בעולם.

האוטובוס המזמר
טלי בצלאל-שושני ואיתן בן יוסף, מורי דרך מוסמכים, זמרים ושחקנים, מביאים את נופי הארץ – אנשיה, סיפוריה ושיריה, בטיולים מזמרים, תוך הענקת חוויה ייחודית ושונה למשתתפים. כל זאת באמצעות גישה אישית מחבקת והרבה ידע וניסיון, ובתוספת מערכת ההגברה המיוחדת המורכבת על האוטובוס, המאפשרת שירה ונגינה בגיטרה תוך כדי נסיעה, כאשר המשתתפים מקבלים שירונים ושותפים לחגיגה. נושאי השירה והסיפורים מותאמים לתוכן הסיור שמשלב ירידה לתצפיות נוף מרהיבות ולאתרים המתאימים לנושא ושאף הם מלווים בסיפורים עסיסיים ובשירים. מאז שהחל משרדינו להיות אחראי על מערך יחסי הציבור של האוטובוס המזמר נחשפו טלי ואיתן בתוכניות בוקר, בערוץ 2, בערוץ 10, בכל עיתוני התיירות והתרבות כולל העיתונות הארצית ובאתרי האינטרנט השונים.

BrainGames Israel
חברת BrainGames Israel , מציעה שיטת טיפול בתחום הנוירופידבק בטכנולוגיה חדשנית שפותחה במעבדות החלל של נאס"א, שמשמשת כיום כטיפול יעיל בהפרעות נוירולוגיות שונות ביניהן הפרעות קשב וריכוז, דיכאון, חרדות, אפילפסיה ואוטיזם. הביקוש לטיפול לא תרופתי ובעיקר לטכנולוגיה שהביאה מנהלת המכון, ריבי סלע, מזנק משמעותית משנה לשנה (ואף הוכפל בשנה האחרונה), כאשר יותר ויותר הורים זונחים את התרופות הכימיות לטובת שיטת טיפול שהצלחתה מוכחת ואין בצידה תופעות לוואי. .BrainGames היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת תרגול מתוחכם של המוח באמצעות משחק אינטראקטיבי או צפייה בסרט. הטכנולוגיה מאפשרת למשתמש (מבוגר או ילד) ללמוד בעצמו כיצד להירגע ולהתרכז. היא שולטת במשחק בעזרת גלי המוח ומתערבת במשחק באופן המלמד את המשתמש להשתמש בגלי המוח הנכונים ( נוירופידבק ). הטכנולוגיה החדשנית מוכיחה כי בעזרת אימון ניתן לשפר את הריכוז ולשמור עליו לאורך זמן, להגביר את מהירות העיבוד של המוח, למתן תגובות, לשפר את יכולת הזיכרון והשליפה ממנו, לשפר את היכולת הקוגניטיבית וכן את יכולות הלימוד. מרום תקשורת חשפו את השיטה והביאו לעליה של 150% בכמות המטופלים, זאת על ידי כתבות גדולות בכל כלי התקשורת, כולל חדשות ערוץ 2.
​
מסעדות TOURO, פינצ'ו, SCALA , ראצ'ה, ספגטים, דה ספגטיס, קפה לרנר, לארא,

איש הענבים – המרכז לקידום תרבות היין הגדול והוותיק בישראל. בבית איש הענבים נערכים סדנאות, קורסים ופעילויות בנושאי יין, אלכוהול וגורמה לקהל הרחב. איש הענבים משמש גם כיועץ לתחום המקצועי, ליבואנים, ליקבים ולחברות שיווק אלכוהול. איש הענבים מפיק ויוזם תחרויות יין ושמן זית בינלאומיות, ביניהן טרה וינו וטרה אוליבו, פסטיבל ביכורים ועוד פרויקטים שמשרד מרום תקשורת אמון על ערבי הפתיחה של אירועים אלה כמו גם חשיפתם התקשורתית.

רשת "גולד טיים" – רשת חנויות מבית נויבואר המתמחה בצורפות גבוהה, שענות ותכשיטנות עילית. הרשת משווקת את מותגי היוקרה הגדולים והנוצצים ביותר בעולם. מרום תקשורת  גם הפיק את ארוע ההשקה של החנויות החדשות של הרשת.

Rolex show  – חנות הדגל של רולקס בארץ, בה מוצגים מותגי יוקרה בינלאומיים - שעונים, תכשיטים, עטים ואקססוריז נוספים המפנקים את הגבר והאישה שיכולים להרשות לעצמם לרוכשם. מרום תקשורת היה אמון גם על הפקת ארוע הפתיחה של רולקס באלרוב שדרות ממילא.

זכרון מנחם- בהתנדבות
עמותת זכרון מנחם היא עמותה המטפלת בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. לעמותה מספר הוסטלים בהם מטפלם בחולים ובבני משפחותיהם, מקיימים קבוצות תמיכה לחולים, להורים, לאחים של חולים, לבני זוג של חולים ועוד. העמותה מקיימת עשרות פעילויות למען הילדים החולים כולל טיסות לחו"ל, הגשמת חלומות, ימי הולדת, בת/בר מצוה ועוד. מרום תקשורת אחראי גם על הבאת סלבריטאים לכל הפעילויות והאירועים של זכרון מנחם, וגם על יחסי הציבור של העמותה. בשנתיים האחרונות יזם והפיק המשרד את קמפיין תרומת השיער הארצי של זכרון מנחם- הכולל תשדירים בטלויזיה, ברדיו ובאינטרנט. התרמנו סלבריטאים שהיו חלק מהפרויקט והפקנו  אירועים תקשורתיים שתפסו כותרות בכל כלי התקשורת האלקטרונים והכתובים. בנוסף הפיק המשרד בשנה האחרונה  אירועים רבים עבור ילדים חולי סרטן.

JERUSALEM.COM – ממיזמי האינטרנט המרתקים והמקוריים ביותר שקמו בישראל ואפילו בעולם. מטרת מייזם פורץ דרך ושאפתני זה, היא להנגיש את ירושלים, העיר הקדושה בעולם, לכל מקום בעולם, ולספק לכל אדם קשר משמעותי ויומיומי עם העיר, דרך אספקת מידע ושירותים בתחומי הדת, התיירות, ההיסטוריה ועוד.
​
ועוד... בנוסף לעבודה בניהול מערך יחסי ציבור, משרדנו מתמחה ביחסי ציבור לועידות, כנסים, הפקת אירועים, השקות וירידים. 

Proudly powered by Weebly

כל הזכויות שמורות למרום תקשורת ©‭ ‬
טל 02-5612914 | פקס 072-2765793
דרך בית לחם 152 ‬ירושלים‭ ‬| 

Design and Brand Development: www.annieselby.com